Shopping Cart
Your Cart is Empty
Quantity:
Subtotal
Taxes
Shipping
Total
There was an error with PayPalClick here to try again
CelebrateThank you for your business!You should be receiving an order confirmation from Paypal shortly.Exit Shopping Cart

Wie is Anita Ootjers...

Zelfstandig ondernemer vanaf de jaren 90. Heel veel leuke dingen gedaan. Gewerkt voor de RAI in Amsterdam bijvoorbeeld. Een inspirerende omgeving, altijd in beweging. Voor Randstad Opleidingscentrum, leuk om voor zo'n vooruitstrevende organisatie te werken. Maar ook een traiteur opgezet in Utrecht in een tijd dat er daar nog niet veel van waren. Leuk om bezig te zijn met een winkel met verse en luxe producten. Voor A.W. Bruna Uitgeverij, voor iemand die dol is op boeken was dat luilekkerland! Maar ook bestuurs- en ledenondersteuning verleend aan diverse ondernemersverenigingen in Utrecht (Rijnsweerd, Lage Weide, Kring van Utrechtse Ondernemingen). En genotuleerd voor diverse auto- en caravandealerverenigingen in Nederland en Europa , weer een hele andere problematiek, hoe hou je alle neuzen dezelfde kant op? Ruim een decennium een eigen partyrestaurant gehad, met het mooiste terras aan de Hollandsche IJssel, 24 uur per dag 7 dagen in de week werken, maar altijd met vrolijke mensen! Leuk om wensen van klanten te vertalen in een aanbieding en uiteindelijke in een grandioos diner of feest. Buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand geweest, wanneer de speech een lach én een traan opleverde, was 'ie geslaagd.

En nog veel meer gedaan...

En al deze ervaringen gebruik ik bij mijn eigen onderneming Lily's Secretariaatsservice.

Kan ik u helpen?

Waarbij kan ik u helpen?

o bestuursondersteuning

o notuleren van bijeenkomsten

o optreden als gastvrouw

o organisatie bedrijfsuitje

o ledenadministratie

o verzorgen correspondentie

o debiteurenbeheer

o opzetten archiefsysteem

o coördinatie nieuwsbrief

o verzorgen catering

o maken van presentaties

o corrigeren van teksten

o verzorgen documentatiemap

o coördinatie vrijwilligers

o ondersteuning administratie